Vårat första egna pepparkakshus

Idag har varit en heldag, Heidi kom till mig, så har vi gjort pepparkakor och kanske världens finaste pepparkakshus! det syns iaf att vi har gjort det själva helt från grunden, det är R´s och nicos hus och deras två hästar, lite bögigt med rosa detaljer men det är ju trotts allt vi som gjort det till dom.
Sen spelade vi lite kort, alla fyra och drack glögg sen blev tjockisarna Heidi och jag sugna på pizza sen fick vi en extra på köpet så då fick grabbarna med en att dela på, sen har vi kollat på beck och haft det allmänt trevligt, det tycker jag att vi gör om. Nu lagar jag lite matlåda till R eftersom jag är så snäll.
Sen ska jag bums i säng, för imorgon blir det träna, ärende angående en lampa till mamma, sen blir det Gävle med Linnéa. Julklappar och lite annat ska inhandlas, kanoners. Nej nu ska jag sova som en gris.




Det ser ju inte helt tokigt ut! Pepparkakshuset alltså :)

2010-11-30 - 21:06:15








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.