bättre sent än aldrig

Jag fick frågan om jag kunde jobba idag och jag sa nej! och vet ni, jag behövde verkligen den här dagen att bara inte göra någonting, har kollat idol, mata katterna hos mamma, spela sims och diskat. Nu ska jag nog göra lite popcorn om inte älsklingen kommer hem med chips efter matchen, haha tjockisen, men imorn blir det träningsvecka igen.

Måndag: Innebandy träning
Tisdag: Gymmet, mage,armar, kondition
Onsdag: Innebandy träning
Torsdag: Gymmet, kondition,rygg, mage, bröst
Fredag: Gymmet, rygg,armar,bröst

Så ser nog min träningsvecka ut, eftersom min kamera är med mamma i Turkiet så kommer det en bild från blogawards, bättre sent än aldrig.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.