Bloggfan

Varför går det inte att ladda upp bilder för? :@ blir tokig!

ja jag har några intresserade. men har inte kollat vad jag ska ta för den ännu. sugen på den eller? :)

2010-10-28 - 20:54:01

ja den har funkat kanon.. kommer verkligen sakna den! liten och perfekt om man vill ha med sig överallt. men jag behöver ju inte 2 datorer direkt :P

2010-10-28 - 22:10:15

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-28 - 22:30:31

HEj du Deltog i dagens blogg idag hos mig! vinnaren kommer att avslöjas i morgon kväll, Detta gör att du får en Extra Chans att vinna, du kan då kommentera att du är med i dagens blogg efter 00.00 i natt igen!

låter de bra ?

kram :)

2010-10-28 - 22:52:23








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.