plugga och springa på det

Nu har man varit i skolan hela dagen, inte gjort mkt vettigt, snacka massa politik och jag tycker det är så trååååkigt. Sen tog jag mig en 30 min solning, härligt där, måste hinna sola imorn med, jag har fullt upp imorn känner jag, först skolan, sen stan och sola, sen får vi se, måste ringa älsklingen och fråga om vi kunde åka på söndag, sen ska jag nog ut och springa, först ska jag ladda ner power point om jag kan sen blir det springa och sedan plugg på det! Kanoners.
Imorn blir det att fixa ut outfiten till Blog awards 2010. Vad fan ska man ha på sig?

 

Great site and interesting informations. THX!

2011-08-29 - 13:23:21








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.