vantar

Skön dag, har varit till Tierp och handla och sen blev det grillning hemma här ute med grannarna och lite familj till sandra, sen har vi bara suttit och prata, skönt tog en promenad med hundarna med, fan så kallt det är imorn ska jag defenitivt köpa mig vantar om det finns någonstans dom måste ju sälja det nu, sen har jag hunnit med att sälja min härliga cruiser med, sorgligt men känns bra när nån annan använder den mer än vad jag gör. Nu har jag tagit en lång och varm dusch och ska snart hoppa i mina mys strumpor jag köpte idag och lägga mig framför tv:n imorn blir det skolan som gäller ser hur det går, fortfarande sjuk kan ju vara för man är ute fast det är svinkallt.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.