lot´s of things to do

Jag förstår inte det här med att vara vaken hela nätterna, jag vet inte, men det typ lugnar mig, annars vaknar jag alldeles för tidigt och går bara och väntar på kvällen igen nästa dag! jag är en riktig nattuggla, nått som jag tycker är bra är att på nätterna kommer jag på massa ideer, saker som jag måste göra och så börjar jag oftast städa eller rensa garderoben.
Men just nu är mitt rum ganska fint städat så jag tänkte faktiskt ge mig på min skoluppgift som jag skulle lämna in i fredags och totalt glömde bort och hoppas att den blir Godkänd iaf!
Jag ska göra en paketresa till 15 pensionärer, dom ska till Afrika på zoo! Hahaha











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.