OTH och LCHF

Nu har jag faktiskt varit vaken sen åtta och inte somnat än? coolt, men igår var lite läskigt! somna bredvid mamma i soffan innan jag skulle vara barnvakt, sen väcker hon mig 22 och säger att BB börjar och jag skriker rätt ut men jag ska ju vara barnvakt! då hade jag sagt till mamma i sömnen att jag inte skulle vara det plus att jag vakna på schäslongen, alltså det här med mitt sovande börjar gå för långt! Nu har jag iaf hunnit kolla på lite OTH avsnitt och förlängt naglarna på Camilla, nu ska jag göra lite mat till mig själv, det blir kött med bea och fetaost! LCHF you know.. Hahha

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.