Påskhelg att minnas

Får väl börja med att tacka Linnea för mitt fina inlägg! sen tänkte jag bara tillägga, att jag lever och att jag håller mig ute här i skogen när det är så underbart fint väder!

Gårdagen var awsome! från början till slut ingenting gick fel.
Vakna på topp, duschade och sedan åkte vi ut till Linnea, lagade lite mat, började dricka vid ett sedan vidare till jennifer runt fem, dit, drack, spelade spel med fina tjejer, sedan bussen in till Gävle där vi gick och fortsatte med trevliga grabbar! shottade och snackade bilar, sedan ner på Heartbreak dansade, skrattade, och slutade på mc donalds sedan bussen hem till linnea och tvärdeckade. Underbar kväll! Tack tjejer!

Idag har vi ätit brakfrukost, solat, åkt till Tierp och handla gottiheter, haha och sedan kasta pil, stått på händer, lekt med hunden och solat lite till, nu väntar jag på min tur i duschen sen ska vi vidare och bli bjudna på mat och ha en trevlig kväll! Det här kallar jag en topphelg så det heter duga!


 

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.