Chailatte och sjuk

Som jag sa, idag är min lediga dag och jag skulle spendera den med Karolina, men eftersom jag fick sova ut och ta det lugnt så blev jag ännu sjukare istället precis som jag sa, gick från Ingela imorse till affären köpte mig en chic tidning, ingefära och en lott, Så min dag har spenderats framför Harry Potter i sängen med en kopp Chailatte och så vann jag 100 kr! Tur det iaf! Nu har jag läst chic och blir så sjukt inspererad och vill bara ha massa kläder och skor och klippa mig och jag vette fan allt jag vill ha! Men istället ska jag ta mig till köket och försöka laga lite mat sen blir det ännu en Harry Potter och halvblodsprinsen sen kanske min Buddy kommer över!

 

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.