Sick baby

Vilken dag alltså! Igår vart det utgång med bror och dom och kan bara säga att det vart alldeles för lite mat och för mkt sprit igårkväll! Vilket slutade i en full bror som paddla i gävle ån, söp bort sin telefon en jätte full josefine som spydde som en räv! Haha idag har jag inte mått bra för fem öre, sov några få timmar sedan vart det till jobbet där inte mkt har hänt idag.. Jag och camilla har mest kollat repriser på fångarna på fortet och ätit en massa! Nu ligger jag i soffa hos familjen Harbom och är barnvakt. Sjukt ont i halsen och bakfull ingen bra kombination, håller på att bli riktigt sjuk nu och jag har inte tid för sånt nu. Imorn blir det kort dag på jobbet sedan hem och göra mig redo sen blir det kina mat med gamla klassen! Mysigt!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.