11.12.08

Ja jag vet, jag är jätte töntig som tjatar om det här, men det var faktiskt en favorit ett av det bättre köp jag gjort.
Jag pratar såklart om mitt make up store läppstift, gått på stan och kolla på alla affärer efter en liknande men det finns fan inget som duger, så tog mig i kragen å bestämde att jag skulle köpa ett nytt från make up store.
Nej men självklart är det slut eller dom har skickat tillbaka dom för dom ska göra om dom. så kommer tillbaka vecka 4! vad är det för stil. så nu är jag riktigt ledsen och ska ringa till Gävle å kolla om dom har det där. För ska dit imorgon och hoppas verkligen på det.
Förövrigt har jag haft en mysig dag med Karolina på stan förutom min dumma mage såklart. Imorn blir det att hjälpa Rosita lite så man kan tjäna lite kosing sen åker jag raka vägen till Gävle och träffar min Linnea sedan blir det en utgång på Heartan såklart.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.