11.12.21 andra

Okej, eftersom jag inte sovit på två dygn kan jag ju säga att det har varit en kämpig dag att slåss med dammsugaren hemma hos Annso, men nu har vi städat hela huset och möblerat om vardagsrummet, och som pricket över i:et blev det Tacos till middag, som jag har längtat, nu har jag precis fått reda på vart min Sören mössa är så blir att hämta den ikväll sedan blir det barnvakt, men jag ska nog försöka ta en sömntablett och försöka sova för en gångs skull, ser ju förjävlig ut.  Men Godnatt på er allesammans.

saknar dig! å saknar att se dig skratta, du är så söt! :D pusspuss

2011-12-21 - 23:12:04








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.