11.12.26

Julafton var helt okej, fick fina julklappar och jag var grym som tomte, Sedan vart det en spontan utgång med grabbarna grus för att fira lilla Hampus som fyllde 20. Igår vart det möbeln med Sara och en massa löst folk, var helt okej det med,  Men idag mår man som man förtjänar, hade kunnat strunta i möbeln igår och slösat mina pengar på mellandagsrean i veckan istället. Men men.. Här är lite julklappar.
Ljud till min lilla dator så nu kan man lyssna på hög bra musik. Tack lilla storebror!
Smyckesställning av Mamma och armbandet av frugan min.
Superfin Pyjamas av Stora storebror och Mamma
Cupcakes ställning av lilla storebror!
Cupcakes tillbehör också av lilla storebror, Super bra julklappar och en massa annat bra med.
Tillslut jag som årets tomte!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.