Död sälunge

Vakna imorse och mådde som en död kattunge i en svart ihop knuten säck! fick lite te och frukost på sängen och alvedon av Karolina, nu börjar det kännas bättre, men hoostan, nysningar och huvudet sitter kvar iaf. Haha träningsvärk i magen av all hostning inatt. Just ja igår kom jag på en super bra idé men den kan jag inte berätta tyvärr, håller den för mig själv. men det ska gå hela vägen iaf!
Nu diskar Karolina och jag latar mig här, ska spela lite betapet. sen ska jag kolla lite bloggar och göra lite på min idé. just ja jag sökte ett jobb i sthlm igår. Hoppas hoppas hoppas.









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.