en vacker text

Reff: 1

jag lägger mig i sängen låter tårarna rinna//
sluter mina ögon och låter drömmarna försvinna//
tiderna vi haft, kommer aldrig att glömma dom//
tiden då du sa att de var vi två mot dom//

Vers: 1

jag lägger mig i sängen med tårar i ögonen//
kramar min kudde och önskar att du vore här igen//
kan inte glömma dig, du är ristad i mitt hjärta//
pallar inte skiten, fattar du vilken smärta?

att se dig gå och vända ryggen åt ett annat håll//
saker som vi gjort tillsammans, har du inte saknat dom//
saker som vi gjort tillsammans har jag faktiskt sakna//
glömmer aldrig den gången när jag luta mig tillbaka//

jag stirrade på dig, djupt in i ögonen//
de händer bara en gång och aldrig igen//
jag ser hur vår tid bara rinner förbi//
får inge svar i sagan om vilka som är vi//

de var en lycklig början men hur slutar den//
den frågan har jag ställt mig själv, om och om igen//
för tiden den tickar den tycks inte stå still//
och drömmen försvinner och gör precis va den vill//


Reff: 2

jag lägger mig i sängen låter tårarna rinna//
sluter mina ögon och låter drömmarna försvinna//
tiderna vi haft, kommer aldrig glömma dom//
tiden då du sa att de var vi två mot dom//

Vers: 2

Kärleken är skit, man vänder ryggen om till dom//
som inte fattar att man inte kan börja om//
för kärleken är svår, speciellt för mig//
har älskat dig hela tiden och jag kommer alltid älska dig//

men va hände där på slutet jag fatta ingenting//
kärleken sa stanna men drömmen den sa spring//
fortfarande ser ja bilden på mig och dig//
för första gången rörde du läpparna på mig//

de var den bästa tiden, i mitt liv men den har vänt//
har aldrig känt mig mera nere tills jag skrev de hära breve//
men vad har jag kvar, nu mer att hämta//
du lovade att vänta men du måste ba ha skämta//

nu sitter jag här själv med en klump i min halls//
istället för att du var här och tiden den var nice//
för baby du är allt jag har, så snälla kom och stanna kvar//
tiden som vi hade tyckte du inte den var underbar//


Reff: 3

jag lägger mig i sängen låter tårarna rinna//
sluter mina ögon och låter drömmarna försvinna//
tiderna vi haft, kommer aldrig glömma dom//
tiden då du sa att de var vi två mot dom//

Vers: 3

tiden rullar på den går alldeles för fort//
önskar att jag kunde ändra på dumma som jag gjort//
men tydligen så räcker inte tiden min till//
den kastar ut massa skit som ja inte ens vill//

den torterar min framtid den torterar min kropp//
kan ingen bara hjälpa mig att sätta stopp//
för den skiten som jag har och visa lite kärlek//
inget jävla snack och inga mera svek//

vill bara vända mig om och se din fallande blick//
ett steg närmare varandra och de ska säga klick//
vi ska bli gamla ihop och älska varann//
du är min kvinna och jag är din man//

det började lyckligt, men slutar inte likadant//
blev inte lika glad, när du ville vika av//
tiden rullar vidare, dags att stila sig//
men får ändå inget lugn när jag vänder och vrider mig//












STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.