Kärlek

Det är just en sånhär dag när man läser vad alla får och har fått och vad alla ska göra med sina älskade och sina vänner och vette gudarna allt som händer idag, så blir man lite less. Jag blir deppig och förbannad. jag får väl köpa blommor till mig själv och skriva att det är från en hemlig beundrare och ställa på rummet, eller typ bara laga romantisk middag till mig själv.
Eller så skulle jag vilja sitta med min älskade vän Linnea på en kina restaurang och äta sushi och bara ha det allmänt trevligt och sedan kolla på massa dåliga kärleks filmer och tycka att det är tråkigt med kärlek fast det egentligen är underbart.  SUCK

 

så fru´n duger inte en dag som denna? :p

2011-02-14 - 15:39:14








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.