linnipinni is in tha house

Josefine har inte tid för er fuckers, för hon gör en fin grej i mitt hår. nämnligen en rosett!

men de går lika bra att jag berättar om dagen,
13:00 - jag får ett sms att jag ska mysa med min kära hemma hos henne med god mat & ansiktsbehandlingar (och såklart nå gott) så jag nappa på en gång, vad kunde bli bättre liksom?
17:45 - möts vi på station i Örbyhus, går till ica & handlar. bestämmer oss för vår specialtacos & chips o dipp! yum :D & när vi kommer hem så gör vi i ordning & äter.
efter det så spelade vi yatzy & kolla på BB, och åt chipsen.
nu har vi rensat datorn på skit, och nu fixar josefine med mitt hår, bilder kommer sen på någon av våra bloggar. efter detta ska vi äta tacos, & göra en fiffig grej.
men nu tycker jag att jag har berättat allt hon vela berätta ,förutom hur underbar hon är & att jag älskar henne väldigt mycket. & tacka henne för slitet med hjälpen för att få dit min header.
imorgon ska vi mysa i stan & köpa nå fint åt oss själva, puss & kraaaam!









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.