Naglar och make up kurs

Jag vet sorry! men asså jag har haft massor ivägen, eller? haha jaja jag skrev ett jätte långt igår på mobilen när jag låg i sängen så råkade jag komma åt nått så allt försvann så då gav jag upp! Som sagt i måndags avr jag barnvakt till 4 barn! så hade fullt upp gjorde naglarna på Matilda och hennes kompis eftersom hon fyllde år och så skulle dom på fest igår så jag var snäll! haha snäll barnvakt jag är. Sebban och hans kompis slängde jag ut i lillhuset. hahha
Sen igår tränade jag med Bea och lunchade! inte helt fel de inte, sen hem somna på soffan och sen väckte mamma mig halv sex då var det dags att gå på make up kurs hos marie, det var roligt och givande, sen sov jag igen efter Big Brother.












STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.