Nervös som sjutton

Okej nu är det lite på gång här i mitt liv.

1. Jag ska på en jobbintervju imorn, berättar mer om vart och hur det gick imorn.
2. Linnea och jag har bestämt en resa den 29 april till Palma Nova-Magaluf
3. Jag måste börja kolla studentklänning och plugga på som satan nu.

Just nu sitter jag och tar emot lite bilder från Linnea och så gör jag om lite i PS. Har varit med Linnea idag, vart ute i solen, gjort Martinas naglar + mina egna när jag ändå höll på, spela bingolotto med mamma, jag vann en ny lott. wihoo haha nej men det var nått iaf. Nu sitter jag med ont i magen och nervös som sjutton.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.