Ser lovande ut

Kan börja med. E: nej katten hör verkligen inte till det man behöver! Sen. Idag vakna jag bra, eller förutom att ha sovit som ett arsle så är febern så gott som borta plus två andra bekymmer ett igår och ett nu när jag kom hem. Nu ska jag vila några timmar till för att bli helt frisk så jag skippar tyvärr skolan för att få vila. Sedan blir det en lång dusch, ansiktsmask och massa pyssel. För ikväll ska jag till Karolina. Puss på er. ♥

Ha en fin Fredag! KRAM

2011-02-04 - 07:59:49
t



fin header du har! :D



kram :)

2011-02-04 - 08:44:38

när ska vi börja träna igen?!

2011-02-04 - 13:08:16








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.