Skönt

Skönt känns det att ha dator uppkopplad, allt funkar som det ska, nästan iaf. Lite seg men det får man räkna med, borde införskaffa mig ett externt minne, men det får jag önska mig när jag fyller år! hahaha för det är ju inte långt dit. eller? hahha
Nej nog om det.. det blev en alldeles för sen säng gång igår. men vad gör det. skypade ju. Nu kanske jag ska få en cam med mic i så kan jag prata också! underbart.
Idag ska det duschas, tränas(måste) och vara barnvakt.
Jag har även hunnit med att söka ett jobb såhär på morgonen! bra gjort av mig. min regel nu är att söka minst ett varje dag!

 

vad nice :D då ska jag komma och våldgästa dig . haha

jo jaag hade skoj! var på white room! men folk där är ju fan dum i hela huvet. jävla stekare :P

2011-02-07 - 13:41:36








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.