Heartan

Sitter här på golvet, med datorn inkopplad till tvn, jag har kommit på att det är typ den smartaste idén som någon kommit på. För då kan man lyssna på musik i sourrand ljudet och det är ju bara för underbart!
Och jag börjar bli hungrig. Jaag funderar på att dra på lite på volymen och väcka lilla linnéa, undra om hon blir glad.

Som sagt igår var det lite brudar här sedan vart det en utgång på heartan, men kan säga att jag har aldrig varit på heartan och det har varit dåligt med folk. Så det var tråkigt, men vi dansade oss igenom kvällen och sedan däckade ganska hårt på hemvägen, kom hem och låg och prata i en timme ungefär men mitt i samtalet så somnar linnéa, wtf! bara börjar snarka, var jag verkligen så tråkig? hahaha










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.