Jag vill med åka

Ja idag började skolan, och jag var lite dålig men jag ville följa med och säga farväl till min bror, haha eller så var det för jag ville köra lite bil. Det gick ju awsome, fan att man inte ligger i med det där. Men iaf nu sitter dom jävlarna på arlanda och dricker corona och väntar på flyget till Thailand. Men jag har sagt att jag ska ha massa saker, snart tänkte jag kila över till lägenheten och hämta lite saker sedan åka och träna, för ikväll blir det jobba och barnvakt som gäller!
Just ja, vart fan är mina kock kläder? kan inte hitta dom, måste leta i lägenheten.


 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.