Svårt att förstå

Ja mycket har hänt denna helg. Orkar inte ta upp allt.. för jag tror dom flesta vet, men en sak vet jag iaf. Det går inte att lita på folk. Eller tro på nått som folk säger. Det går in i örat och ut genom andra verkar det som. Och ja jag är väldigt negativ men konstig. Iaf igår var det faktist ganska roligt! Vi startade tidigt och jag och Linnea var i säng redan vid tolv. Hahah Mycket av det goda. Idag är jag bara lite seg inte så bakfull faktist, och ska snart ta tåget hem till Heidi och umgås med mina underbara vänner! Jag är så lycklig som har er. Utan er skulle detta bara vara ett enda kaos just nu.

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.