deprimerande

Just nu känner jag mig bara arg och ledsen och blä blä blä, men det är väl de man har bloggen till för att skriva av sig, Jag kommer aldrig få ett jobb och jag dör av tristess här och jag är för feg för att bara ge mig ut och försöka lära känna nya människor, jag vill bara hem hem hem! funderar starkt på att sno en golfbil, eller typ lifta.
Suck, dagen börja bra, men nu vill jag bara hänga mig. Less tjej.se Ja skojar inte.. Det var roligt till en börja kanske roligt om man hade jobb men nu är det inte roligt längre...
Nu ska jag lägga mig och äta chips och dipp och bli fet.










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.