Karolinas 20 års dag!

Ooh! Idag är ingen vanlig dag för det är världens bästa Karolinas födelsedag! Grattis älskling på din stora dag! Jag önskade att jag hade körkort då hade jag kommit hem bara för din dag och sedan åkt tillbaka hit igen och kidnappat med dig! Men jag hoppas du får en underbar dag och att dom firar dig rejält!

Nu till mig, höhö. Nej men jag vakna på en bra sida idag och såhär ser schemat ut! Först dusch, sen sola lite och fixa mig och sedan blir det att ta mig till Gyllene uttern och prata lite och sedan blir det ner på gränna med min rooomie och handa lite. Sen blir det att dricka och chilla här! lovely synd bara att Ida och Johan ska jobba!












STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.