Last night for this summer

Vad konstigt och tråkigt det känns att i en vecka konstant alltid haft sällskap av mimmi och resten av tanterna och övergå till att sitta här i tråkiga örbyhus helt själv och bara göra ingenting suger ju, gud vad jag längtar tiill att komma ner till Jönköping och träffa Viktoria våra munnar kommer gå i ett känner jag! haha fan va illa.
Nej nu ska jag nog ladda ner mig en film och sedan göra mig en stor skål popcorn och kasta mig i min säng och kanske sova min sista natt i min egen säng för den här sommaren!
Skysst att mimmi dissat mig för Gotland. grisen.
Nej kom igen nu! är det ingen som äger en gammal cykel som jag kan få ta med mig ner till gränna?












STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.