Mammas födelsedag!

Idag är det mammas födelsedag! Grattis världens bästa mamma! känns konstigt att inte vara hemma och äta tårta. Men du överlever nog, födelsedags presenten blir dock försenad med tanke på att den ligger i min väska fortfarande.

Idag är det en glad och ledsen dag, för det är två år sen olyckan med Simon och mammas födelsedag!
imorgon är dagen då han gick bort! det är tragiskt, han skulle varit vid liv nu och vart galnare än vanligt den här sommaren.

Idag är en seg dag, har legat i sängen ända tills nyss när jag vaknade av att det luktade pannkakor i hela huset, steg upp och hjälpte till och nu har vi smockat i oss pannkakor, jag är inte så förtjust i pannkakor men nu var det faktiskt gott..

Idag blir det nog bara en seg dag och ringa till Gyllene uttern för dom hörde ju inte av sig igår.










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.