rosé, fullmåne å cigg

Vickan sover som vanligt! inte konstigt som hon står i med allt! haha idag var hon så glad att hon vart trött. Annars leker livet ungefär här! Jag letar jobb som en galning men det går ju sissodär om jag inte vill ha truckförarjobb eller telefonförsäljare, och med tanke på att jag hatar att prata i telefon med främlingar och att jag inte ens har B körkort så blir det lite svårt för dom jobben!
Nu på kvällskvisten eller natten kanske man ska säga tog jag med mitt täcke ut och satt där i kylan ett tag och funderade, kollade lite på fullmånen, gick in drack ett glas rosé kollade på two and a half men och nu tänker jag ta mitt täcke och krypa ner i sängen och läsa några sidor i boken!

Imorn är en ny dag och nya tag!










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.