8 fucking dagar

Har jag stått ut, utan att bryta ihop från studenten klarar jag 8 dagar till!
Denna vecka har iaf gått otroligt fort, i onsdags träffade jag min älskade Linnéa det var inte igår så det var skönt, sen vart det hem och bara kollade på film och svensson svensson med Mimmi.
Det är den nya serien nu när OTH slutat, fast det är inte riktigt lika bra men det duiger, och antar att det kommer bli mkt tittandes denna helg/vecka med tanke på att det ska regna varenda jävla dag!
Igår vart det bio med Karolina, Baksmällan 2.
Den var grymt bra och värd varenda krona, och pricken över i:et var att det var massa snygga killar i salongen med. hahah
Idag har jag gått till affären med mimmi, det är typ hur mon dag ser ut, sen kommer hon hit så blir det lite mera svensson svensson. Så får vi se vad kvällen bjuder mig på sen..





hej har du haft en mysig fredag? :)

2011-06-17 - 23:10:04








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.