Saker ni inte kanske inte visste

I ÅR HAR DU:

 
Lärt känna en ny vän: Ja det tror jag
Fått ditt hjärta krossat: Ja flera ggr 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Får jag se om 2 veckor när jag är i Gränna!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Vi är väl tjejer? jaa många ggr.
Kysst en kompis: Jajemän!

BLANDAT:

 
Vill du ändra ditt namn: Nej redan gjort det.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Tror jag var på krogen! haha
Vilken tid vaknade du idag: Alldeles för tidigt
Vad gjorde du igår runt midnatt: Gick lite vilse i gävle typ eller var på krogen. 
Någonting som du längtar till: Lördag 
Senaste gången du träffade din pappa: Fjärde advent 2010
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att våga satsa!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaa det har jag.
Vad gör dig irriterad just nu: Patetiska människor, men orkar inte lägga ner tid på dom. fula människor
Långt eller kort: Långt antar jag
Vad gillar du gällande dig själv: Lättlärd och att ingen sätter sig på mig i första taget.

 
DIN FÖRSTA:

Operation: När jag blir rik!
Piercing: Öronen
Tatuering: Foten! blommor och fyrklöver.
Bästa vän: Cecilia linnea my margareta Holm Stålbrand
Sport: Innebandy, simning eller Hockey
Husdjur: Nova och katt
Vaccination du minns: Ingen aning vad det heter.
Förälskelse: Första seriösa förhållande Samuel.
Alkohol du drack: Cider och Roys vin!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögonen
Kramar eller pussar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Spontan
Tatueringar eller piercingar: tatueringar!










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.