Brinnande bilar

Det hände en liten olycka här idag förresten! En transporter börja brinna här utanför, hyresvärden och hans kompis skulle flytta in en dörr och lämnade bilen på tomgång sen efter ett tag hör han att det blir tyst så han går ut och kollar och då brinner det lite under bilen, så dom försöker släcka det, men det gick inte så bra, så dom puttade bilen bort dit, för den stod här längst väggen under mitt fönster, sen braka den loss. jäklar vad det brann, tur att den inte smällde här under. kanske jag inte hade haft mitt bibliotek till rum kvar! Haha. Så det var lite action här idag, 3 brannbilar kom det, men Tierp var först. bra jobbat! haha

 

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-08 - 01:10:31








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.