Kalla mig vad ni vill, fattiga barn

Jag har tänkt på en sak, alla fattig barn i världen som dom visar reklam om hela tiden, och vill att vi ska skänka dom pengar hela tiden. Hur många miljoner skänker vi inte om året till dom, och det händer ändå ingenting, Dom säger ju att 100 kr gör så mycket, men ändå händer det ingenting vad går pengarna till egentligen? massa maskiner som ska bygga en massa där nere. Om vi skänker pengar till kastrering och sterelisering istället till alla vuxna där nere som inte har tillgång att ta hand om barnen så skulle det inte bli så mycket barn och då skulle det inte vara fattigt! Så less på allt sånt där. det händer ju ändå ingenting, nu låter jag värsta elak och så men det är ju sant!
Om dom inte gjorde så jävla mycket barn så skulle det ju inte vara så att alla barn svälter och dör det är ju fan plågning att föda alla dessa barn som ändå kommer dö. Det är ju plågeri!

 









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.