Projektet i full gång

Sitter just nu i soffan med Erik i soffan och klurar på vårat projekt, men jag får inte direkt så mkt hjälp av den nörden, han sitter på facebook chatten såklart och chattar med små tjejerna, och jag sitter vid bloggen, haha men vi måste hitta på en framsida och baksida till boken och allt där till, och göra mera mat. men Erik är ju lite efterbliven så det blir inte så mkt gjort. Men men, snart slutar vi och då ska jag kila till gymmet och köra lite, synd att jag inte har något batteri på min mobil och kan inte lyssna på musik när jag tränar, eller så. Har nämlingen glömt mina grejer hemma hos Heidi och jag får inte tag på dom. Men men ska försöka lösa det. fan vilket tråkigt inlägg, men puss på det.










STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.