saknar min noviis nått otroligt mkt!

Haft en trevlig söndag i lilla Örbyhus! först gick jag till affären med mamma, imorn börjar vi med vikt väktarna! Sedna skulle jag ut och gå och möta Heidi och ta med mig Xena, men när jag hade gått så hade Heidi vänt så jag tog med mig hunden och gick upp till Daniel och Alexandra och sedan tog vi en promenad och så handlade alexandra och jag mat och åt god mat och kollade på " Dumma mig " väldigt bra! sedan somna jag på soffan och Daniel körde hem mig, kollade big brother och vilken jävla tur att den där förskräckliga tanten Cilla åkte ut! Sedan över till Leo med Hanna och han och Kim och kollade lite tv och prata, trevligt nu är jag precis hemkommen och hungrig men orkar inte göra nått så ska lägga mig och sova istället för imorn börjar min nya vecka! Nya tag! Tro på mig.

Godnatt!












STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.