Skolprat

Sitter just nu i skolan och kollar lite på fördjupningen i Natur och jag fattar i stort sett ingenting! Men Alexandra, jag kommer över till dig idag så får du hjälpa mig! haha
Jag och Sandra åkte hit till nio för vi skulle göra ett prov i psykologin och vara duktiga, men sandra var tydligen redan klar och jag skulle göra nått annat så vi har suttit här sen nio och inte gjort ett smack, eller jo ätit lunch! Nu sitter vi på naturen sen är det bara projekt kvar och då blir det nog med facebook och bloggen, med tanke på att Erik och jag bara ska laga mat och det skulle vi börja med på torsdag!
Just ja jag fick VG på Religon provet! typ väldigt bra!









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.