Som en liten unge

Jag har blivit som en liten unge, sover middag hela tiden, måste sluta med det, för kan inte sova på nätterna då, så då är jag slut när jag kommer hem från skolan och somnar, som en ond cirkel. Haha just nu gör jag allt för att inte somna, tänkte hoppa in I duschen nu I ganska kalltvatten och sen försöka plugga så blir det barnvakt på det!

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :)<3

2011-03-31 - 21:36:55








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.