underställ och raised fist

Vaknade imorse av att jag var yr och grejer, somnade om och drömde hemska drömmar om att Sandras pappa dog, usch! sen vaknade jag igen och var sugen på en springtur, så tog mig ett glas vatten kasta på mig dojjorna och gav mig ut! nu har jag precis ätit en omelett och funderar på att ge mig ner och sola, sedan blir det en promenad med Mimmi tror jag, sen plugg, sedan innebandy "avslutnings" möte och barnvakt på det! hektiskt dag. Men det gillar jag, när det är full gång!

Snygg tjej, i underställströjja! haha

 

åhh men jaaaa, du jag o en biosalong med poppisar & cola! mysigt!

2011-03-30 - 19:59:16








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.