Jordens undergång gick sådär?

Sorry, men snart är skolan slut för alltid och då ska jag underhålla er från min sida, Jag har inte så mkt att berätta, jag har bara kommit på att jag klagar och tänker och funderar alldeles för mkt, så nu blir det såhär, jag ska börja leva livet, jag har kommit på att det är mycket roligare, fast först måste jag skaffa mig en fotboll, så alexandra och jag kan roa oss med en massa saker! Haha vi är ganska onda för den delen med. Just ja ni kanske trodde jag dog i jordens undergång, men jag överlever allt kan jag lova er, så här sitter jag och antar att jag inte har så många läsare om jorden gick under.











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.