Cupcake tårta

Nu har jag ringt alla mina samtal så imorn kanske man ska ta sig till arbetsförmedlingen, Sjukhuset ringde och sa att dom skulle boka in mig för att kolla läget med min stackars mage. Har väl en alien i magen eller nått.
Just nu sitter jag och lyssnar på skön sång och sjunger med min hesa röst inte lika vackert. men kan ju hoppas att ingen hör. Idag står det fisk på menyn, sen funderar jag på om jag ska baka lite cupcakes med, har ju fina formar. men dock ingen creme cheese eller choklad, men ska ju ner till affären och prata med Thomas och lämna mammas mobil så kan ju hända att jag får med mig det hem.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.