matkassar

Vi får ju inte glömma att det är även Sandras födelsedag idag och den firades inatt hemma hos henne och Magnus, jag var snabb på klockan och kvällen kunde sluta bättre, men det löste sig. Somna med ett bra sällskap med. Idag har jag legat på min nuvarande sänghög som ligger ute i vardagsrummet medans sängen torkar. Städat kylen tagit mot kassar med mat som levererades till dörren. As nice. Nu sitter jag mest och väntar på att diskmaskinen ska bli klar så jag kan fortsätta med kylen och ser fram emot tårtbakningen imorgon då det är min tur att firas. Underbart. Äntligen är åldern man har väntat på här. 20 barre. Bra fint.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.