skitsjukhusfrånhelvetet

Idag har jag varit sjuk, vakna och mådde som ett lik imorse, så mamma fick komma och hämta mig i Gävle, mår som ett as kan jag påpeka, sedan fick jag tid på akuten kl fem, men vid 20.40 ledsna jag och åkte hem, vafan är man på akuten och har fått en tid för det kanske är akut? Men ändå får man aldrig komma in, Jävla skit Tierp vill jag lova. Hon fråga till och med, ba har du svårt för att andas? Jaaa. nej men sitt i tre timmar och vänta, eller fler. Idioter. Så nu är jag barnvakt och mår som en påse nötter och imorn ska jag åka till Uppsala sjukhus istället och hoppas på att det är bättre!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.