Beroende framkallande

Nu har man en ny dator, det vart en packard bell, eller jag fick den i fredags min bror var snäll och handla hem den till mig eftersom jag jobbade, och jag är jätte nöjd med den.
Sen vart den en utgång i fredags och de var kul, i lördags följde jag med bror och mamma till stan eftersom han vart så avundsjuk på min dator så han köpte en likadan, då passade jag på att shoppa lite på IKEA, vart ett svart lakan, doftljus, kuddar och lite smått. funderar på att åka in på Tisdag när jag är ledig igen och handla lite till, känner att jag vill få ordning på mitt rum nu.
Tur att man har rena fönster men jag tyckte mamma sa nått om att någon skulle fixa det.. haha

samma som mig snygging!

2011-09-27 - 11:15:36








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.