12.04.08

Ja igår vart det en impuls tripp till Gävle, heartan, för där brukar vi ju aldrig vara, ska snart börja ha event där tror jag.. haha Ja i fredags vart det ju en spontan tripp till Harbo mkt roligare men spontana grejer.. Men iaf. Jag har inte fått påskägg så är fortfarande lite ledsen, eller ja jag fick ett av Rosita och Mange, det var awsome. men det ska ändå vara ett ägg. det var inte det här.. haha jag är inte stor än? eller ?
Jaja iaf idag sitter jag på sängkanten och väntar på att Annso ska komma så åker vi ut och tapetserar lite i mammas hus..
BTW jag har fastnat för Ullrik munthers låt soldier! himla bra dänga! haha nej nu ska jag packa ner denna dumburk så det blir nått gjort, sen kanske man ska äta nått. Min mage är arg har inte fått mat sen i fredags på lunchen! haha








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.