12.04.10

Idag har varit lite av en kaotisk dag, började med att bli väckt att bankningar på dörren då annso och uffe tyckte det var dags att kliva upp, så ja det var bara att göra det.
sedan vart det ner till Örbyhus och till hennes butik och städade där eftersom jag är så snäll sen letade jag påskägg! sedan hem till Alexandra en sväng och hälsade på henne och Heidi eftersom jag inte träffar mina vänner så mkt så var det väldigt trevligt. Sedan var det hem och lagade mat, och började flyttpacka men hann inte långt innan jobbet ringde och sa att jag skulle vara där kl 15 och kl var då 15.30 och jag har inte fått någon tid idag eller har någon på schemat så vart lite förvånad så vart lite samtal och massa missförstånd men sen satt jag och kasta i mig maten med jobbarkläder på mig för att vara snäll och åka till jobbet iaf! men när jag är precis klar till att kasta mig till tåget ringer dom igen och låter arga och säger att dom löst det, men jag tycker ändå inte det är mitt fel.. hur skulle jag veta att jag skulle jobba när ingen sagt nått tycker jag.. Men men ett litet missförstånd iaf kan man säga..
Iaf efter det tog jag lite saker och kila ner till annso igen och då bestämde vi oss för att klappa igen butiken och åka och tapetsera klart mammas hem istället och så vart det. så nu är det förjävla fint. nu har jag bosatt mig hos Ingela och tänkte stanna här ett par dagar. och nu spelar vi skipbo men jag suger ju. så puss på det.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.