12.04.24

Ja livet fortsätter och jag bara jobbar och jobbar! kommer kännas bra när lönen kommer, idag har jag varit ledig och då har jag passat på att hälsa på Alexandra en sväng följt med min älskling hem och bakade en liten tårta men hann inte med så mkt på hennes födelsedag idag, sedan vart det en sväng till mammas hus som är på slut versen nu, på onsdag blir det flytt, och jag vette fan vart jag ska ta vägen eller göra av mina saker så länge med tanke på att jag jobbar hela tiden hänger jag liksom inte med, jag har inte ens packat. Och jag är ledig på Onsdag men då ska jag vara i butiken 14-20 så då hinner jag inget den dagen heller. och helgen så drar jag ju till Lollo, äntlingen!
Nej nu insåg jag att klockan är mkt och att larmet står på 05.30. Peace out!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.