12.04.25

Alltså ni förstår inte hur mkt det är just nu,
Mamma flyttade idag, jag var ledig men hjälpte till och sedan jobba i butiken och sedan hjälpte till lite till.
Jag pluggar massor och har ett körkort att tänka på, operation snart med och så jobbar jag satan alla andra dagar, mina saker står kvar i gamla lägenheten och renovering pågår i Hannas och mitt hus men eftersom jag inte har tid så får hon göra allt själv och just nu har jag tagit mig en resväska, datorn och väska och flytta in till Igge och imorgon är det jobb och sedan studentskiva och sedan jobb fredag igen och sen åker jag till sthlm och sen är det sista april vart fan tar tiden vägen? jag behöver minst 12 timmar till på dygnet.....
GAAAH men det blir säkert bra tillslut..
BTW jag lämna nyss den gamla lägenheten med massa packning förutom skor och i foppatofflor? hur tänkte jag då? ska jag åka till jobbet i dom eller?? det är mkt nu!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.