12.08.17

jag är så fruktansvärt less på livet,sverige. jag hittar inget jag har anledning att stanna för och finner absolut ingen ro! jag klarar inte av en timme ens utan att inte göra nått! jag vill också va full,glad å ramla omkull! jag vill känna lycka och känna mig till ro! men just nu är ju allt kattpiss å jag tänkte gå å hänga mig! deppig tjej men de sket man väl i! ingen som läset ändå!! 
 
E

MAKE A CHANGE

<3

2012-08-17 - 21:46:41

Satsa på LA! Bara du som kan styra över vad du ska göra så det är bara satsa, enda chansen till förändring är ju att du tar tag i det! You can do it :) <3

2012-08-18 - 01:44:58








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.