12.02.05

Ja vad ska man säga om den här helgen, Fredags vart det lite jobb på ICA fick rycka in en gång, Sen hem till min fru och Lasse. så det vart en spontan utgång med frugan och resten av packet. Vart väldigt roligt, vaknade upp i Skutskär dagen efter och funderade vart jag var. Hahha sånt som händer. sen gjorde jag en saftig vurpa så just nu hoppar jag runt på kryckor och har pain, tydligen någon sena eller vad det var som har dragits ut, inte skönt, men det börjar kännas bättre iaf.. Igår vart det bara lugnt med Heidi det var nice.
grattade Sara lite också. sen hämtade vi henne i gävle så det vart sent iaf.
Idag har vi vart och kollat på mammas hus och packat lite grejer och sånt och ätit mat, så nu är jag helt slut efter att ha hoppat runt så nu ska jag stänga ner skiten och somna en stund på soffan för att sedan bädda ner mig i sängen med massa tända ljus å kolla på en film i min ensamhet.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.