12.03.05

Idag har jag jobbat 9-18 lite ont i ryggen fick jag eftersom det var så länge sedan jag jobbade ett sånt pass, men det känns skönt att få göra lite, sen har jag kollat på brorsans nya bil, bra fin, sen har jag ätit mat med hela familjen och sovit lite granna, och nu ska jag försöka sova en stund till, imorgon blir det att ringa och boka en grej... sen ska jag försöka få med hanna på en promenad sen blir det att hoppa in 12-20 imorgon.
Just ja, det där med vårvärmen vad hände med den? man ska inte säga för mkt.
Nej nu ska jag klappa igen den här saken och ta ett ord med min fina, eftersom vi saknar varandra fast vi sågs igår. hahaha
Sören ockuperar min säng, nu är inte sängkläderna svarta längre, efter den där håriga saken. Men jag gillar han ändå.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.